Mom079 Kızlar bugun oğluma yılbaşı temalı bişeyler alıcam. Siz nerelerden aldınız? yılbaşı ağacıyla çekim yapıcam. Ben yaptım foto atayım derseniz çok memnun olurum. Fikir olur banada
2bebelianne__ Mom079 Bunu aldım canım trendyoldan birde yılbaşı ağacı aldım birkaç poz çekmek için hatıra kalsın 😍😌
Minikannesi00 Mom079 yapmadık canım daha yılbaşında gydircem tam fotoğraflık amam , n11 den 37 tl gibi paraya aldım😄 zaten bir kez giyecek pahalı bişe bakmadım. Tip olarak aynı hepsi
Mom079 Minikannesi00 oy çok tatlıymış bu kostüm bedeni nasıl geldi? Benim oğlum tombik kalıpları dar mı
Minikannesi00 Mom079 valla ben baya büyük aldım 12 ay falan aldım bebişim 5 aylık. Kesnlkle olur öyle dar falan değil ,biraz alt taraf uzun geldi ondanda bişey olmaz. Satıcı çok nazikti yanında da hediye çorap ve şeker yollamış🌼
Woody Mom079 keşke bilsem 🙈 babaanneden istiyorum ben genelde bu tarz şeyleri. Deniz kızı, tavşan, 3 aylık bikininfalan ördü daha önce. 😀😀 Şu an biraz sıkıntılı ama yılbaşı çekimi de yaptırınca fotografcıda istemedim İsteyemedim daha dogrusu 😀
Mom079 SertapHilal çok güzellermiş cnm. Benim oğlan biraz tombul kalıpları dar mı olur acaba diye ikilemde kaldım😕