Gokcen_26 Bebeğim 4 ay 24 günlük 1 hafta önce olduk 2.ay olduğu aşıların 2.dozlari 2 tane iğne yapıyorlar bacaklardan biri az acıtıyor biri çok yakıyor sanırım bebeğim 2. Vurulduğu asida çok ağladı ilkine göre eğer 2.ay vurulduğu asida bebeğinin ateşi olduysa yine olabilir bizim olmadı