siyahimsi1 krem verdi 10 güne bir sürüyorum canım kremi 2 sürmeye geçiyor ,biraz dayanıyor sonra ger çıkıyor ama doktor yıkamak çok önemli dedi yoksa dahada artarmış. Komple geçme bi olayı yok büyüdkçe kendliğnden gdecekmiş. Şuan tek yaptığım onu rahat ettirmek hafifletmek . Krem kortizonlu ama zehir değil dedi mecbursak sürücez dedi doktor. Çok az incecik sürüyorum bembeyaz oluyor yüzü ,işte ayda 3 kere falan sürüyorumdur . Gysileri V yakalı olmalı dedi yastıksız yatrmamı söyledi . Hepsni yapıyorum bakalım.