Ega 11 aylık yurumeye basladi oğlum ve o zamanlar yemek yerken sürekli kaşık çatal tabak istiyordu bende yemek yedirirken ona ayrı bi kase bişeyler koyuyorm Çatak kesik veriyordum oynuyordu yoğurdu koyuyorm önüne kaşığı veriyordum ilk zamanlar heryere dokuyo atıyo vs. 13 aylık şuan önüne koyuyorum yine artık kaşıkla yiyo tabi doktugude oluyo atıyo ama kasırga alıp ağzına götürmeyi başarıyı 5 6 kasik çatala saplayip onlarıda yemeğe başladı oyunla başlayarak öğrenmesini sağladm hem eğleniyo hem el becerisi gelişiyor ( tabi etraf ve kendisi felaket batıyo) 🤣🤣