CansuBozkurt_ Ecmel04 ek gıdaya geçene kadar vermedim, 5. Ayda ek gıdaya geçtik o zaman su vermeye başladım
Ecmel04 Happygirl8 Egamzeee Belo06 Defne_cicegim elfozyil CansuBozkurt_ Kanginnn teşekkür ederim güzel anneler benim bebeğimde 2 ay 19 günlük o zaman yavaştan artık vereyim 🌸🥰
Kanginnn 3 aylıkken başladım 1 yemek kaşığı kadar 5 aylıkken bıberonla verıyodum artık ıstedıgı kadar ıcsın dıye
mnnakanne Ecmel04 dogdugundan beri az az veriyodum 6. Ayımızn içindeyiz biberonla kendi istedgi kadar içiyo 1 aydır
mnnakanne Ecmel04 suyu vermedgim gün kakasını cok zor yapıyo cok denedim vermedgm zaman o gün yapmıyo
Ogulcan Ecmel04 canım benim bebeğim 2 ay 10 günlük benim doktorum 6. Aya kadar kesinlikle vermemem gerektiğini söyledi
Seyma-2436 Ecmel04 Anne sütü alıyorsa kesinlikle vermemelisin zaten sütün çoğu su. Böbreklerine ek yükten başka bir şey değil. Mama veriyorsan çay kaşığıyla verebilirsin arada hatta onu önermeyen drlarda var suyla hazırlanıyor diye ama ben veriyorum drumuz ver dedi.
Ata0905 Ecmel04 5. Ayda sıvı kaybi oldu. Bezinde kristallesme fark ettik. İdrar tahlili yapıldı. Enfeksiyon çıkmadı . Bizde ek gıdaya başladık. Onunla beraber su vermeye başladık.
Egamzeee Su çok önemli hemşireler doktorlar vermeyin dedi ben dinlemedim verdim suyu içince o kadar mutlu oluyor ki tarifi yok kendi doktorumuz kendimiz olmalıyız çoğu zaman 😊😊
Cokilerce Ecmel04 4,5 aylıktı sanırım doktor başlattı bebeğim ilerden gidiyordu sadece anne sütü alıyor olmasına rağmen susuz kalmış idrarı koyulaşınca su verdirdi, aynı gün düzeldi huzursuzluğuda geçmişti 🤗
CemalOzge Ecmel04 doğduğu zaman sütüm gelmedi 2 hafta mama vermek zorunda kaldık o arada su da verdik. Yani doğduğu andan itibaren aralarda verdim.
Linaaaammm Ecmel04 eğer sadece anne sütü ile besleniyorsa gerek yok ama mama da veriyorsan 3 ayı geçtikten sonra bi kaşık iki kaşık tarzında azar azar vermeye başlayabilirsin canım ☺️
Tosbikannesi22 Ecmel04 mama ıcıyosa verilmeli diye biliyorum ama ben emzırdım hep 1 aydan sonra vermeye basladı 3 4 aşıkken ıctı baya sımdı suyu cok sevıyo kucukse cay kasıgı ile verilebilir bence