Bernagokhan Kızlar 3 gün üst üstte elle sağım yaptım. Sütüm aşırı fazlalaştı bebeğim emerken boğulacak gibi oluyor eski haline ne zaman döner 😑
EslemDilan Bernagokhan fazlalığı sağ buzluğa at. İleride lazım olabilir boşa gitmesin ben öyle yaptım. Sağip buzluğa attım canım
Emine_1245 Canım istersen emzirmeden önce biraz elinle sağ öyle emzir . Ilk zamanlar benim de öyleydi ama sonradan süt o kadar gelmiyor azalıyor
Bernagokhan Emine_1245 zaten tazyikli geldiği için elle sağım yaptım daha da fazlalaştı 5.aydayız ne zaman düzene girer süt gelişi