M-A-R-M Balperisi Allah razı olsun benimde şimdi görümcem bakıyor ama bir iki hafta ya gider mecbur bir elbet bakıcılara bırakacak çalıştığımız sürece memlekette olsaydık bizimkiler e bırakırdım