Hafsamira6983 benin ayaklarim yumusacikti ne olduysa evlendikten sonra oldu. iki ayagimin alti topuklarim , bas parmagim nasir ve putur putur hep. o kadar pedikur yapmama ragmen gecmiyor. gece yatarken ayagim carsafa surtunce hisir hisir ses cikiyor. nutrigina ( yanlis yazmis olabilirim 😂) nasirli ayak icin krem aldim. cok iyi geldi. baya baya duzeltti. ama kremi kullanmayi birakinca yine nasirlasti. nedenini cozemiyorum hala. anamin evinde zorla terlik corap giydirirdi. evde corapsiz geziyorum ondan mi acaba diyorum kendime