renkliruya Sedefinpamugu çok teşekkür ederim..💙 Tam buğday unu aldım.. Pirinç unu gereksiz kilo yapıyor diyorlar.. Bu sebepten kullanmadım, kullanmayacağım.. Böylede deneyeyim irmikle.. Normal irmik mi kullanıyorsunuz? Bebek irmiği mi?
Sedefinpamugu renkliruya ben normal irmik vardı evde onu kullandım canım hep ben tam buğdayı deneyecem inşallah 😊