Humosunanasi Hanımlar sorum saçma gelebilir ama çok aklıma takılıyor. 8 aylık kızım bugüne kadar bezi kirlendiğinde kakalı olsun ya da çişli olsun hiç rahatsız olup ağlamadı. Daha demin baktım kaka yapmış ama ne bir rahatsız olma ne bir huysuzlanma yok. Hadi çişi anlıyorum cok rahatsız etmeyebilir ama kaka bu yani hiç mi rahatsız olmaz? İnternette altı kirlendiğinde ağlar falan diyor ama yok yani bu durumu yaşayan var mı? Yoksa benim bebe çok mu rahat
Hunilianne Humosunanasi rahatsız olma hissi sanırım daha büyüyünce oluyor tuvalet eğitiminin işaretlerinden biri olarak görülüyor hatta
Japonprenses Benim kızım da 5 aylık bende bakınca görüyorum hic aglamio altını pisleyince bazen kaka yapışmış oluyo sık sık bakmaya çalışıyorum o yüzden
Humosunanasi Japonprenses ben de doğduğundan beri sürekli kontrol ediyorum. 5. Aya kadar kaka sesini duyunca hemen alıyordum ama almayı biraz geciktirsem de ağlamadı hiç
Humosunanasi Hunilianne ilk defa duyuyorum, doğrudur. İnternette altı kirlenince huzursuzlanır, ağlar diyince insan bekliyor ki öyle olacak ama bizde tam tersi işte
Humosunanasi Defne_cicegim her çocuk aynı değildir derler ya ben tek olmadığımızı okuyunca biraz rahatladım
Deletedmom14 Humosunanasi 8 aylık, kaka yaptığında tam tersine mutlu olur, rahatlar 😁 kokuda fazla olmuyor, ıkınma sesi duyarsam anlıyorum yaptığını 🤦♀️ hatta yürüteçle ordan oraya koşar, hiç rahatsız olmaz farketmezsem
Hunilianne Humosunanasi benim kızım bir yaşında hiç rahatsız olmadi henüz😂 ama yeğenlerimden biliyorum kaka yapınca bezi çıkarmak istiyorlardı hemen tuvalet eğitimine başladı anneleri 😂
Humosunanasi Japonprenses ben de öyle bekledim baktım hiç rahatsız olmuyor aklıma takıldı buradaki annelerimize sorayım dedim çünkü bize hep bebek altı pislettiğinde ağlar diye öğretildi. Böyle olunca insan şaşırıyor