Bebeğim 8,5 aylık. Gündüz doğru düzgün bir şey yemez. Çok az muhallebi veya çorba sadece. Kilosu iyi olsa dert etmem ama zayıf bir bebek. Acaba diyorum gece çok fazla kalktığı için ve hepsinde emzirdiğim için gün boyunca fazla aç olmuyor mu? 9 aylık olunca gece beslenmesini kessem mi o zaman yer mi?