Defnesmom inşallah zaten zaman geçtikçe hep iyileri hatırlayacaksın ben ne koliği ne atağı ne dişi ne sancılı uykusuz geceleri hatırlamıyorum şu an geçmişe bakınca sanki harika bir büyüme geçirdi gibi geliyor oğlum 20 aylık 😁 kolik bitince rahatlayacağım dedim olmadı, şu atak bitince rahatlayacağım dedim olmadı, yürüyünce rahatlarım dedim olmadı,dişler çıkınca rahatlayacağım dedim olmadı, konuşunca kesin rahatlarım dedim şu an rahatladım 😁😁😁 iletişim yolu bana yakınlaştıkça anlaşması daha kolaylaştı