Aysenur_1 İlk etapta biberonu bırakmalısınız. Meme reddinin en büyük sebebi o. Bebekler çabuk alışkanlık değiştirir. Kaşıkla besliyorum ben doğduğundan beri çok rahatım meme konusunda. 5,5 aylıkken alıştırma bardağına geçtim o çok kolay oldun biberon misali kendi kendine içiyor. Onun dışında memeyi uykulu ve açken vermeyi deneyin.