Urasseyma3 Acaba normal dogum da dikis atilip kac gun sonra iylesildi dikislerin agrisi ne zaman gecti iylesme sureciniz nasil oldu
Kartanesi26 Urasseyma3 1 hafta kadar agrisi sürdü cnm oturmamaya çalış ben bir keresinde üşütmüştüm o agri tekrar oldu dikkat et üşütme 40 indan sonra tamamen eski haline donmuş oluyorsun ve agri kesici fln vermiştir düzenli kullan cnm
Kuzey03 Urasseyma3 nerdeyse bir ayda tamamen geçti diyebilirim 6 dikişim vardı dışardan cok zorlandık yatamadım oturamadım cok zordu sürekli batikonla temizliyordum kurutma makinasiyle kurutuyordum kontrole gittiğimde acılara dayanamadıgımı söyledim öncesi parol vermişti ama fayda etmiyorduu snraki gittiğimde dolerex ağrı kesici ver anestol pomad kremi verdi uyuşturucu bi krem onunla sanki iyi oluyordu
Urasseyma3 Kuzey03 bana bir kirem verilmedi sadece ilac verildi suan oturamiyorum 1 hafta baya agirdi ama simdi arar ara agri giriyor sadece uzanabiliyorum
ZuleyhaG Urasseyma3 benim kırkıma 3, gün kaldı tamamen geçti şimdi doğumdan sonra 2 hafta sürdü oturmamaya dikkat et ve bol bol su iç
Dadam Urasseyma3 kurudukça da ağrır canım geçer yakında, yan otur fazla ani hareket yapma. Ben 40ım çıkınca muayeneye gitmiştim çok rahattı, doktor hiç doğum yapmamış gibisin dedi. Toparlarsın yakında sen de 😊 sağlıkla büyüt bebeğini 🎈
Tugba68 İlkimde kesi atildi 25 rahatlamistim 2.dogumda yirtilmalarim oldu 2.gunu her isimi yapabiliyordum
seda84 Urasseyma3 Kişiden kişiye değişiyor bence hatta diken kişiye de bağlı benimkini doktor yanlış dikmiş patladi tekrar dikti o da acildi daha sonra özele gittim yanlış dikildiğini çok uc uca dikildiğini söyledi bende tekrar diktirdim doğum yapalı 47 gün oldu hala otiramiyorum yeni dikiş atilali 15 gün oldu dun aldi dikişleri az bir yer açıklık kalmış o da zamanla dolacak kaynayacak dedi