MERHABA arkadaşlar. daha, öncede benzer paylaşımlar yapmıştım. 28 haftalık dogum yaptım ve bebeğim 5 gün yaşadı. bebeğimi kaybedeli 3 ay oldu. yeniden gebelik düşünüyoruz. kısa sürede sezeryan sonrası gebe kalanınız oldu mu. ne gibi sıkıntılar oldu. yarsımxı olur musunz.