Yasemila prensinveannesininguncesi herkeste olan sinbo Türk kahvesi makinası varya hemen ısıtıyo kaynatıyorum termosa koyuyorum ışıtıyorum içeceği sıcaklıkta 300 ml falan sabaha kadar ordan biberona koyup mamayı karıştırıyorum veriyorum hemen :)
prensinveannesininguncesi Yasemila ben aldığım hazır suyu ocakta 25 dk kaynatıyorum sonra Termosa koyuyorum 😇
ArasAybarsMoM Yasemila bnde hazir suyu kaynatıyorum benim bebiste sadece mama ile besleniyor 750 ml lik termosa koyuyorum sabaha kadar ayni sicaklikta duruyo
Olric11 Yasemila hayatın bebekler için suyu var onu kaynatıp yapıyorum. Eğer o yoksa hazır suyu kaynatıp. Peki her mamadan sonra bir iki çay kaşığı su veriyormusunuz
prensinveannesininguncesi Ikierkekannesi Yasemila araştırdım öyle yazmış bi uzman bende öyle devam ediyorum 😊
Olric11 Yasemila valla bende bilmiyorum iki doktorumuz var ayrıyetden babamda sağlık görevlisi 🤦♀️ Hepsi bişey diyor
MutluMommy Yasemila bence Çeşme suyu kullanma ben normal Erikli su alıyorum kaynatıp soğuruyorum kullanacağım zaman bi dhA ısıtıyorum