senem9 Ben doğumdan yaklaşık 15-20 gün sonra kullanmaya başladım. O gün bugündür 2,5 aydır sadece emzirirken çıkarıyorum. Şimdi sorum şu emzirdiğimde o kadar değil ama sağım yaptığımda meme ucum kocaman oluyor. Üstüne kapak koyduğumda acaba tıkanmaya yapar mı bastırmış olduğu için?
SDefneA senem9 bende kullanıyorum aynı sizin gibi olmaz zannetmiyorum öyle bir sıkıntı sonuçta bebek emiyor açıyor ucunu
Dent Bende uzun zaman sadece emzirirken çıkarmıştım, hiç bir sıkıntı yaşamadım. Ama tabi belki sizin sütünüz daha fazladır. Ya da başkalarıda böyle bir sorunla karşılaşmıştır onu bilemem. Ancak hiç yaram olmamıştı, çok faydasını gördüm kapakların.
senem9 Dent ben de öyle yara ya da şiddetli acı yaşamadım kapakların sayesinde. Sadece emzirirken çıkarıyor olmak da mı zararlı olabilir diye düşünmeden edemedim. Özellikle de dediğim gibi sağdığımda meme uçları büyüdüğü zamanlarda