Edayaz Kızlar 3 ay önce sezeryan doğum yaptım dikişlerimde 2 gündür yanma var acaba dikişlerim açılmış olabilir mi başına gelen var mı
Ecmel04 Edayaz canım bende sezaryen oldum ama benimki lazerdi yani dikiş izi yoktu sen yinede ihmal etme bi doktora görün