Canım, doğumdan sonra kan değerlerine baktırdın mı hiç. Bazı değerler düşünce aşırı yorgunluk, uyku hali oluyor. Aile hekiminize gidip şikayetlerini anlatıp bi değerlerine baktırmanı tavsiye ederim. Onun dışında eşinin yaptığı kesinlikle çok yanlış. Keyfi yaptığın hiçbir şey yok. Değil 1 gün 2-3 saat tek başına kalsın da bebekle görsün neyin ne olduğunu. Çok kızdım. Sen moralini yüksek tutmaya çalış. Sen ne kadar iyi olursan iyi hissedersen minik yavrun da o kadar iyi olacak, bunu bil. Allah’ım kolaylıklar versin 🤲🏻