Elisabetul bendede aynı şekilde oldu, 40 cıktı hemen şiddetli kanama oldu, bir sorun teşkil etmedi yani, hatta sevindim sütü koruyan çok anneler var, öyle olsayd her ay hamile miyim acaba diye hep düşünürdüm 😁 böylesi daha iyi
Ama 6 aydır adet oluyorum. Doğum yapmadan önce böyle değildim, 2. Ve 3. Günlerimde çok kanama geliyor. Ped yetistiremiyorum. Vücudumun kimyası değişti resmen. Doğumda kalan hasta bezlerim vardı onu kullandım. Bu ay ne yapacam bilmiyorum o da bitti