Arii Selam anneler oğlum 2 yaşına girmek üzere 21 aylık bütün gece ağladı gece 3e kadar ağladı uyudu şimdi yine uyandı ağlıyo ateşi yok grip değil calpol verdim fitil verdim ama yok işlemiyo nesi var sizceee
Emine1650 Arii Nazar Olabilir Canım. Benim Oğlum da Öyle olmuştu Hic birsey Yoktu Ama sürekli ağlıyordu. Teyzem Dua okumuştu geçti nazarı normale döndü cocuk. Sende bi okut istersen.
Arii 2prematureannesi bişeyden korkmadı da niye böyle anlamadım zaten birkaç gündür üstünde kırgınlık vardı
2prematureannesi Arii 2 yaş sendromu olabilir sürekli mizmiz ve huysuz istediği şey olmayınca ağlama krizleri varsa eğer yoksa o zaman hasta olabilir
2prematureannesi Arii peki uykusunda bı anda çığlık atarak uyanmalar ve uyandığında da ağlama krizleri var mı
Arii Emine1650 dünden beri okuyoruz bizde anlamadım kafayı yicem ama ya sürekli ağlıyo uyuyo tam yatağa koycam sanki bişey yapmışım gibi çığlık çığlığa ağlıyo
Arii 2prematureannesi işte 2 gündür kalkıyo uykudan sonra ağlamaya başlıyo ama rüyadan flan değil gün içinde hep huzursuz hep ağlıyo emmiyo bile
2prematureannesi Arii o zaman 2 yaş sendromu canım o yüzden ama sen yinede dikkat et bı doktorada götür en azından için rahat eder belki bı yeri ağrıyordur bı anda
Arii 2prematureannesi inşallah galibs diş çıkarıyo çünkü hiçbirşey yemiyo kaç gündür ağzına her lokma soktuğumda ağlayıp çıkartıyo
2prematureannesi Arii kıyamam ya damaklarina bı bak canım kabarcık beyazlık filan var mı varsa diş olabilir en önemlisi tabi ateşi var mı onu takip et sürekli