Kızlar bebeğim çok gaz sancısı çekiyor gaz damlası da almadım pek de kullanma taraftarı değilim bu zamana kadar normalde öyle çok şiddetli değildi sancıları ama dünden beri çok ağlıyor memede susuyor diye emziriyorum yavrum artık emerken de bırakıp ağlıyor bende dün kimyon kaynattım bir çay kaşığı içirdim şükür yavrum rahatladı iki defa sırtına kadar yaptı tuvaletini şimdi yine kötü oldu yarım saat önce 2 çay kaşığı yine verdim şükür şimdi sakinleşi baya yine çıkarttı ama benim sorum şu bebeğim daha 25 günlük anne sütü dışında zaten bişey vermek taraftarı değilim aceba yanlışmı yapıyorum zararı varmıdır bu arada bi arkadaşıma doktor tavsiye etmiş zaten kimyon çayını ama yine de bilemedim siz verdiniz mi zararını gördünüzmü hiç