Merhaba Anneler
Benim bebegim 4 ay 10 günlük 2 gündür resmen uyumuyor.
Ilk 3 ay boyunca aşırı derecede gaz sancimiz vardi ondan uyumuyordu sabahlara kadar.
4 ayina girdi tam duzeldi dedim şimdi ise 2 gündür gunduzleri uyuymuyor uyutuyorum 5 dk sonra uyaniyor birdaha uyumuyor. Gece desem 2 gibi uyuyor ama nasil uyuma sürekli agliyarak kalkiyor tekrar uyutuyorum 1 saate yakin böyle sürüyor sonra uyuyor. Artik cok yoruldum cok yiprandim ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Bu arada dişte cikariyor. Sizin 4 aylik bebeklerinizde böylemi