Yaşayan varmı merak ediyorum ben 12 saatlik normal doğum sancısı 7cm açılmayla sezeryana alındım 5ay önce 1hafta baş ağrısıyla ölüyordum kustum ardında epilepsi gibi kasılma nöbeti geçirmişim tansiyonum fırlamış ki normalde hep 9-5 tansiyonum çok güzelde hamilelik geçirdim asla tansiyon problemim yoktu.
Doğumdan tam 4gün sonra Oldu bebeği emzirirken dilim kitlenmiş yoğunbakıma aldılar beynim ödem yapmış ben spinalin etlkisi diyorum soktor stres ıkınma ödem yaptı ödem tansiyon çıkardı diyor yada tansiyon çıkınca ödem oldu hala belli değil neyse 1hafta sonra iyileştim. Ödemde gitti. 2.bebekte korkuyorum eşimle psikolojimiz bozuldu çünkü.