busrasilra14 Hanimlar merhaba🙋🏻♀️ Bebegim dogali iki gunluk oldu. Fakat geceleri kesinlikle uyumuyor beni istiyor ve gogsumde uyuyor. Emzik vermek istemiyorum kundak yapmiyorumve ayakta sallamiyorum sizce emzik vermelimiyim
Ruya_Hayal busrasilra14 emzik çene yapısını güçlendirmek için doktorlar öneriyor ben vermiştim bacım 3 çocukta da hala da en küçüğüme veriyorum❣️
Elfida-10 busrasilra14 henüz iki günlük bebek tabiki de bol bol emzirin şuan en çok size ihtiyacı var kokunuza ten tene temas yapın bol bol
Berrinyr busrasilra14 bende emzik verdim kucağımda da uyuttum hep kokumu alsın diye bu onları cok mutlu edıyo. Benim kızım 2 aylık ben bazen kucağıma alıp oturur vaziyette uyutuyorum İnan daha huzurlu hissediyorum. Hatta destekle yanımda yatırmıstım ilk zamanlar sımdı yanımda ama besıgınde. Kundaklama zaten.
Melisdalli Ben emzik vermedim ama yarım kundak yaptım sadece kollarını. Yapmazsan uykuya dalsa bile uykuda yüzünü elleyince korkup uyanır..
Arafinannesi ipekayann başka emzik denedin mi hiç geç kalmamışsın daha çok yeni bende 20 günlükken felan vermiştim..
Suzionur ipekayann benim ki kuvezdeydi ben de 15. Gün felan denedim pes etmedim 2 aylık şuanda tutuyor
EmineB10 busrasilra14 emzik verin kundak yapın ayağınızda sallayın nasıl uyuyacaksa öyle uyutun hayatınızı kolaylaştıracak şeyleri yapın yoksa çok yıpranırsınız
Mom727272 busrasilra14 emzik biraz zaman gecsin (bir iki hafta) verin bence, cok rahatlatir sizi, yoksa hep size yapisir emzik gibi kullanir sizi eger emme refleksi gucluyse.
Mrvmuaz busrasilra14 sahsi fikrim emzik icin erken, 1 aydan sonra öneriyorlar meme reddi olmamasi için. Ama yarim kundak yapabilirsiniz. Oglum 2.5 aylik hala yarim kundak ile uyutuyorum
Tatlimbenimmm busrasilra14 kesinlikle ver. Hatta normal damaklı emzik tutmazsa ebebekten Philips avent ultra air emzik aldım damaksız benim bebeğim kolik birde hiç susmuyor o işe yaradı.
Rrabis12 busrasilra14 sana büyük tavsiyem kesinlikle ver eğer şimdi vermezsen ilerde asla almıyolar bana meme reddi olur şimdi verme biraz bğyğsğn ver dediler 40 ı çıktı verdim kesinlikle almadı hep ögürdü gerek dışarıda olsun ağladığı zaman verirsin ağzına yoksa heryer emzirmek için mğsait olmuyor birde geceleri çok iyi oluyor şuan zaten anlayamazsın ama ilerleyen zamanlarda ne demek istediğimi anlayacaksın