Merhaba anneler
Bebeğim sürekli memede gazı kakası uykusu herşeyi burada. Uykusuzluktan rahatsizlanmaktan korkuyorum ona yetmekte zorlanacagim için. Bunun bir yolu yok mu yani öğün arası emzik mi vermek lazım , Philips Air ve weebaby tutmadı, kusar gibi fırlatıyor. Ya da ne yapmak lazım başka , yuvasına koyar koymaz ağlıyor rahatsız oluyor öğün diye bişey yok sanki sürekli atıştırma halinde. 27 günlüguz şu anda.