Melek42 bende de ayni olay var canm.ama benim kalinbagrsagmi kesti doktor normal dogumdu.vajenden kka falan geldi.uc saatlik baska bir ameliyata grdim.genel cerrah yapti.rektovajinal fistul deniliyor.kka olayim bitti yalnz gaz devam ediyor bagirsagmdan geliyor.normal
mi merak ediyorum bende