Aslihn Ben Antalyada bir güzellik merkezi var Akumer orda yaptırdım, makineleri hepsi son teknoloji istediğin makineyle işleme alıyorlar seni ben hepsini bi denemiştim meraktan. Acını azaltmak içinde krem sürüyorlar bir yarım saat önce gitmeniz yeterli. Bu arada fiyatlar da öyle çok değildi bence yaptıracaksanız kaliteli bir yerde yaptırın ki çektiğiniz acıya değsin çünkü benim bi kaç seansta çok acı çekmeden bitti işim.