phdmom Kızlar evolvia kullanıyorduk gaz yapınca buna geçmiştik bebeğim seviyor bunu ama hiçbir yerde yok nedenini bilen ya da bulan var mı? Hepsiburadadan alıyordum şimdi hiçbir yerde yok 2 nosu var 1 yok 😣😣
Elfida-10 phdmom https://www.gittigidiyor.com/bebek-beslenme/bebek-mamasi/aptamil-conformil-1-numara-300-gr_spp_62790
Asell2608 phdmom evet hiçbir marka aeık 1 numara üretmiyormuş eczacı arkadaşım söyledi evolvia var genelde eczanelerde 1 numara onun dışında yok bende mecbur evolvia ya geçtim ama bebeğim kolik zaren o yüzden ekstra gaz yapıyomu yapmıyomu anlamadım siz nasıl anladınız
ironboy phdmom slm Bizde bu mamayı kullanıyoruz aptamille görüştüm ben tedarikçi sorunu yaşamışlar. Ocak başı tekrar gelecek raflara dediler. Bu arada bizde bulamadığımız için bebelac goşd nutriconfora geçtik memnunuz muadili oluyor. Bilginiz olsun
phdmom Elfida-10 aa teşekkür ederim o kadar aradım bulamadım ama bulunmuyır diye de fiyatını şişirmişler 🤯
phdmom Asell2608 onu içitiği anda gazdan ağlamaya başlıyordu zaten gazlı bi bebek bu mamaya geçince beslenme sonrası o sıkıntısı gitti daha rahat çıkarıyor gazını onunla kıpkırmızı olup çıkaramıyordu
Miniminnoss Canim bende mama degistirmek zorunda kaldim bu yuuuzden sene sonu diye fiyat artcaknmis ondan satmiyolar adi herifler
Miniminnoss Yuuh beee arkadasim %100 zam yapmislar 63 tlye aliyodum canim bebelac nutrikonfor mi ne vardi ben onla devam ettim tadi benziyo 1 ay bunla idare et bence bu para verilmez buna
Mugeb44 Bizde bu mamayi kullaniyorduk ama sanirim firma Türkiye’den cekiliyormus bulunmuyor malesef olanlarda 70tlik mamaya 300tl gibi bir rakam yaziyorlar 😂 sma ya gectik suan
Ogulcan phdmom canım yıl sonu olduğu için mama sıkıntısı var dağıtımı durdurmuşlar 4 firmada ondan dolayı bulursan stoklu al şuan aptamil in sitesinde bile stok yok