Masal35 merhaba canım yolculuğumuzu yaptık güvenlik geçişlerinde yardımcı oldular rahat rahat geçtim arabayı katlama koyma vs en çok burda tedirgindim fakat uçağa binince kızım kıyameti kopardı çok ağladı en arakaya geçtik boştu ağlarken uyuya kaldı inişe geçtiğimizde ise diğer kızım çok ağladı ne yaptıysam susmadı hiçbir yere gitmiyorduk ki istanbulda kimsemizde yok zaten evde bir ben bir babası başka kimseyi görmediklerinden çok korktular normal bir ağlama değildi yol bitmeyecek sandım çok zor atlattım uçağın içinde hostesler yardımcı oldu inişte direk bebek arabası hazırdı basınç olmadı sanırım sürekli emzik verdim indikten sonra ağlama kalmadı çünkü umarım yolculuğunuz iyi geçer aklına takılan varsa sorabilirsin