Huzurkokulum Kizlar oglum 2 aylik ozel saglik sigortasi yaptirmayi dusunuyorum yaptiranlar var mi ne kadara yaptirdiniz hangi sigorta birde?
DerenGrkemYetiker Huzurkokulum biz allianz tamamlayıcı sağlık sigortası kullanıyoruz. Ben, eşim ve oğlum 2500 tlye geldi. Benle oğlumun 1680 tlye geldi.
Fyzaeyll Huzurkokulum Anadolu tamamlayıcı sigorta yaptırdık 300 tl 8 kere muayene olunca +2 hakkı var Ne yaptırırsan yaptır 15 lira
Benimoykum Huzurkokulum aylık 150 tl aksa sigorta ama sigortam netten yaptırdık ben eşim ve bebeğim 450 ye geldi mutlaka yaptır ne olacağı belli olmuyor
Erselinannesi Huzurkokulum halk sigorta yaptırdık ben ve oğlum için ikimizinde 10 muayene hakkı var geri kalan birçok şey ücretsiz sünnet de öyle ücretsiz geldi 940 gibi bir rakam odemistik
Huzurkokulum DerenGrkemYetiker kac muayene hakki var mesela kan istemlerinde belli bi seyden sonra ucret aliyolarmi sizin icinde neler gecerli ?
Huzurkokulum Fyzaeyll hangi hastanelerde gecerli 1 senelik degil mi birde numarasini falan nerden bulabilirim
Fyzaeyll Huzurkokulum Bursada oturuyoruz. Eşim sendikalı bir fabrikada çalışıyor. Anlaşması olan hastanelerin listesini getirmişti. Evimize yakın olanı seçtik. 1 senelik evet. Numara İnternette vardır. Eşim hallettiği için pek bilgim yok.
DerenGrkemYetiker Huzurkokulum yılda 10 muayene hakkımız var. Sadece 15 tl ödüyoruz sgk payı. Onun haricinde tetkiklerin tamamı ve yatarak tedaviler ücretsiz.
Huzurkokulum Benimoykum aynen bi an once yaptirmam lazim devlete gittigimde dogru duzgun bisey soramiyorum birde her gittigimde farkli doktor herseyi tekrar bastan anlat et cok yoruyo beni
Huzurkokulum DerenGrkemYetiker sanirim hepsi hemen hemen ayni ama ikimiz icin yaptrmak daha mantikli tesekkir ederim canim 🙏
Benimoykum Huzurkokulum haklısın ben geçen İstanbul medikal parka götürdüm bebeğim çok ağlıyordu tüm tahlil tetkiklerini yaptırdım doktor bebepimin üstünü bile kendi çıkardı devlette böyle bir özen Yok malesef çok hastaları oluyor onaları da anlamak lazım ama bebeğimiz herşeyden kıymetli
Deletedmom_297 Kızla bilgi verir misiniz naısl oluyor eşim sgklııı hiç bir bilgim YÖK sürekli hastanelerdeyiz
Huzurkokulum Benimoykum evet herseyden onemli bende devlette yaptim dogumu her gittigimde farkli doktor olmasi kotu oluyo tek bi doktorun ilgilenmesi daha iyi
Benimoykum Huzurkokulum aynen doğru düzgün muayene etmiyorlar bebeğimin kafasında kocaman Konak vardı ben farketmesem doktor bakmıyor Bile Bebek her ağladığında kucağınıza almayın diyor oldu çocuk ağla ağla büyür derler ama 2-3 aylık bebek te ağlatılmaz bazı doktorlar çok değişik aklım almıyor