Gulcyln 7 aylıkdı oldugunda. Amin canım benim cok zor. Birde poposuna zeytinyagı sür her kaka dan sonra. Benim bebeğimde enfeksiyondan sonra popo çatlağı oldu acıdan ötürü kakasını tutmakdan da kabızlığa döndü. İlac kullanıyoruz düzenli simdi. O yüzden önleyebilmek adına en azından zeytinyagı kullansan iyi gelebilir.
Amin canım beniim cok zor artık kan geliyo poposundan, terler atıyo canının acısından. rabbim bütün bebekleri korusun saglık sıhhat versin cok zor 😔 sen sadece emziriyorsun daha cabuk gecer canım alt temizliğinr gögüs temizliğine dikkat etsen yeterki tez zamanda gecer 🥰