mom0989 evet buda öyle mekanizmalıymış :) görür görmez bunu beğendim valla bende yaa cok içime sindi biz 8 bine anlaştık mobilyacımız tanıdık çünkü ailem çevrem herkesi oraya yönlendirdiğim için sağolsun indirim uyguladı ama normal fiyatı 12 dedi bize 8 yaptı ben 2 yıllık evliyim ama evlenirken çok sıkıntı yaşadık eşimle yaptık herşeyimizi o yüzden yatak odası koltuk haliyle en ucuz olan neyse onu aldık cok şükür bu sene kendi evimizi aldık o eşyalarda bi taşımada perte cıktı haliyle şimdi yenileyelim dedik heveslendik bakalım :)