Simiyy doğduktan sonra gidişata göre karar vermenizi tavsiye ederim. Ben de öncesinde çok baktım araştırdım, telsiz almak istiyordum, sonra nasıl olsa hemen kullanmayacağız diye erteledim. Kızım 4 aylık olunca odasını ayırma düşüncem başladı ama telsiz alacağımıza kamera alalım, gündüz de odasında uyurken yüzünü mü örtmüş, üstünü mü açmış görürüz, içimiz daha rahat eder dedik ve kamera aldık. Bebevo marka. Xiaomi kamerayı ben de telefondan girileceği için almadım. Bu tarz şeyler zamanı geldiğinde neye ihtiyacınız olduğuna göre şekilleniyor