Nur_mte Lokum03 ben kullanıyorum air olanını çok memnunum yalnızca biraz ağır geliyo baya büyük diğerlerine göre amma bebeğim çok rahat içinde
Kubranisa Lokum03 cadillac air kullanıyorum aşırı aşırı rahat kullanımı ben çok memnunum. Toplu taşımayı bilemem ama aracınız varsa hiç düşünmeyin alın
ayseerkan Lokum03 bende air modelini aldım manevra kabiliyeti çok güzel ağır evet biraz da yer kaplıyor ama oldukça kullanışlı