Gamzemre1907 Kızlar bugün aşısı vardı sağlık ocağına götürdüm o zaman öksürüğü yoktu eve geldikten sonra oğlumda öksürük başladı daha 35 günlük bebek üşüttü galiba huysuzda uyuyamıyor öksürünce ağlıyor oturup bende ağlıcam artık 😣
Sehercik Gamzemre1907 korkma canım sırtına sıcak havlu koy çokta sıcak olmasın ondan sonra göğsüne de koy ama.once guzel bir dus aldır hemen durmadan giydir havluları yerleştir ve emzir inşallah gecicek
ikizerkekannesi Gamzemre1907 burun tıkanıklığı varsa serum fizyoloji al benim bebeğimde 10 günlükken üşütmüştü doktor ciğere inmesin burnunu sürekli açık tut demişti birde odayasoğan kesip koyun oda öksürüğe işe yarar diye biliyorum (ben soğan olayını 5-6 aylıkken yapmıştım sizinki daha ufak ama zararı olacağını sanmıyorum)
Sehercik Gamzemre1907 nasil yani sen bebeğe duş aldırmıyor musun nirnalde 40 olan bebek her gün yıkanması lazım
Gamzemre1907 Sehercik 35 günlük canım birde aşı oldu 3 gün öyle yaptıramıcam balgam var galiba onu atamıyor
Sehercik ikizerkekannesi Cokk yanlış en doğru şey anne sütü 1 çay kasigina sütünü sağ biraz o burnunu deliğine biraz diğerine köy 2 dj sonra hapsiricak hemen geçer tecrübem var deneyin zararı yok