Mryaly biliyorum bu dönemde biraz sıkıntılı ama bir oyun grubu, oyun atölyesi araştırsanız. Belki önlem alan güvenilir yerler bulursunuz. Çünkü çocuklar hareketli ve enerji atacakları, sosyalleşecekleri bir yer yok. Belki iyi gelir ona da. Oğlum 11 aylık olacak, ben de 1 haftadır her gün yürüyüşe çıkmaya başladım yarım saat. Çünkü baktım ki, tüm dünyayı bu evin içinden ibaret zannetmeye başladı. İnsanlardan korkuyor. O yüzden uzaktan da olsa insanları, dışardaki yaşamı görsün diye çıkıyorum. Ara sokaklardan yürüyüp geliyorum eve. Onlar da haklı sıkılıyorlar evde