Kendimce tavsiyem benim sütüm yoktu doğum sonrası mama ve süt sagıp veriyordum sütüm azalmıstı doktor kilo almıyor mamayı 4 ögüne çıkart dedi ben mama vermeden önce emziriyordum sütüm olmasada iki gögüsümüde sonra mama veriyordum mama aldıkça sütüm azaldı ben pes etmedim sürekli emzirdim o emdikçe sütüm arttı 3 saatte bir ayrıyetten kendinizi sagın bunu bana ebem demişti kanalları iyice boşaltın birde bol bol tahin helvası yiyin gerçekten bana acayip süt yaptı inşallah en yakın zamanda sizinde sütünüzü artırsın bol bol motive edin kendinizi stres sütün düşmanı