Merhaba kızlar bebiş yeni uyumuşken anca fırsat bulup yazıyorum biraz uzun olacak kusura bakmayın 🌺 geçenlerde post açmıştım garip ses diye bazı arkadaşların önerisi ile kardiyolojiye goturdum kalpte herhangi bir sorun çıkmadı çok şükür, ciğerlerde temiz cikti bin şükür ama 3 haftadır nerden geldiği belli olmayan bi ses çıkıyor boğazından ej son bugün yine doktora goturdum muayenesini yaptı ve hiçbişey yok gayet iyi dedi ama bu sefer farklı bi dal baksın kbb götür ben yönlendirdim dedi mikrokamera ile bebeğinin boğazına ve soluk borusuna bakılacak sesin nerden geldiğini anlamak için dedi ve gel gelelim ki zaten evhamlı psikolojisi bozuk bi anneyim şimdi de sabahtan beri bunu düşünüyorum bu mikro kamera nedir nasıl bakılıyor? Can acıtır mi? Uyutup mu bakacaklar? Kafamda milyon soru ..☹☹ bunu bile daha önce yaptıran varmi aranızda acaba biri beni aydınlatsa 😥😥