Oğlum 14 aylık ve genel olarak çok şükür uslu bir bebek. Sadece uyku sorunu var. Bir de bu aralar “hayır” dediğim şeyleri gözüme baka baka ısrarla yapma eğilimi gösteriyor. Normalde böyle değildi? Evet biliyorum çocuk o. Benim sormak istediğim "hayır"ın yapmaması gereken bir şey olduğunu nasıl anlatır ve alıştırabilirim? Çünkü hiç bir zaman her istediğine evet diyen aile olmadık. Hayır’ı bilmesini istedik. Sizin bebişler nasıl bu konuda??