Mommyishome İlk defa duyuyorum. 5 aylığa yaklaştık. Uyurken çok hafif inler gibi ses çıkarıyo. Ara ara. Bi rahatsızlığı varmış gibi de görünmüyo ama sadece hafif bi ses çıkarıyo nefes verirken. Var mı başına gelen?
Mom088 Mommyishome bizde daha küçükken oluyordu doktorumuz normal olduğunu söyledi hala da arada devam ediyor yani. Onlarda rüya görüyor belki ondandır
RabisSerra Mommyishome aynı biz. Benim bebişte 6 aylıl uyurken öyle ses çıkarıyor bende çözemedim nedenini huydur belki🤷🏼♀️🤔
Mommyishome benim_adim_ebruli yaa iyi bari. Acaba hırıltı böyle bişey mi dedim ondan korktum. Ama hırıltıya da benzemiylr hoş hırıltının nası olduğunu da bilmiyorum da. İnleme işte :) teşekkür ederm
benim_adim_ebruli Mommyishome hırıltı değil, annem de şey derdi kendini uyutmaya çalışıyor ninni söylüyor gibi hesap et diye 😂👍🏻
Zeynada Gece uykuda çok yapıyor.her seferinde kalkıyorum bnde.ohhhh bi bakıyorum kızım uykuya devam bu sefer ben ayakta😅
Berrinyr Mommyishome bizdede oluyo 2 Aylığız bende bekleyeyim Burda.. Persembe doktoruna sorucam tekrar ama
MomofEymen Mommyishome benim bebegim ateslendiginde gece uykusunda sessiz inlerdi.. belki dis cikaricaksa hafif atesleniyordur, atesini kontrol edin isterseniz
Mommyishome MomofEymen evet ateş benim de aklıma geldi. Sayıklama gibi mi acaba dedim elimle kotnrol ettim normaldi 🤷♂️