Guzyagmuru ben de nefes nefese kapatmıştım çok çok zordu gerçekten. askılı modeli var bende, şimdi ikinci kopçayo gayet rahat kapatıyorum bi süre sonra alışıyorsunuz yani emin olun :) ama etkisiyle ilgili bir şey diyemeyeceğim çünkü düzenli kullanmıyorum 🙄