Pamuguum MssKrks cocugu uyarinca anlar canim defalarca uyariyoruz biz . Aksam oldu mu kosturmayiz . Bizde bebek agliyor diye oturma odasinda uyuduk yan taraf rahatsiz olmasin diye . Gece rahat verseler bari diyoruz asil ses aksam basliyor . Zor
Pamuguum Duygu-eylul amin sagolun sabir ederiz etmesine de su oglum korkarak uyanmasa laf söylemeye biz cekiniyoruz onlar laftan anlamamaktan bikmadi . Cocuklar gunduz oynasin gece uyusun diyoruz bu normal degilmis cok doluyum bu konuda 😊