Selim16 yanlizanne ben doğum yapana kadar organik boya kullandım doğum yaptım doktora sordum istediğini kullanabilirsin bir sakıncası yok demişti 20 günlüktü boyamistim
zlmkcl Selim16 Ben hamileyken bile sorduğum pahalı bir kuaför, gayet yüksek ücret alabilecekken bana, boyatmamamın daha iyi olacağını; organik boya olsa bile içinde bir miktar kimyasal bulunduğunu söylemişti.
Samsunn5561 yanlizanne Hamile iken de boyadim, bebegim dogdukdan sonrada hep boyadim ne zarari olabilir sizce?
Sema123- Hamilelikte organik kokusuz boya kullanılıyor doğumdan sonra her türlü kullanılabilir doktorum anlatmıştı
zlmkcl Sema123- Ben hamileyken bile, sorduğum pahalı bir kuaför, gayet yüksek ücret alabilecekken bana, boyatmamamın daha iyi olacağını; organik boya olsa bile içinde bir miktar kimyasal bulunduğunu söylemişti.
Selim16 zlmkcl o kadarı bilemiyorum keske nelerin neler var bilebilsene hiç zarar görmesek hiç birseye güvenemiyoruz artık.ben bana doktorun söylediğini ve yaptığımı anlattım sadece.
Sema123- zlmkcl benim doktorum ve bazı ünlü doktorlara da sorduğumda bu yönde cevap aldım canım hatta o zaman suan soluduğumuz hava daha pis o zaman nefes alma demişti bir tanesi
zlmkcl Samsunn5561 Youtube’ta Dr Osman Gönülal’ın boyayla ilgili videosunu izlemenizi tavsiye ederim.
Mommy93 Saç boyası ve deodorant gibi kanserojen madde içeren kimyasalların anne sutune gectigi ispatlanmış bir gerçek burda herkes boyatmış diye risk ortadan kalkmiyor ben yaptim bi sey olmadı olayi da cok absürt zaten boyadigin anda bebek hastanelik olacak degil emzirirken azar azar o kimyasal gecer bebegin vücuduna ve kanser riskini arttırmış olursun illa olacak diye de bi sey yok yada su anda olacak diye bi sey yok riski arttırıyorsun sen o yuzden bu tür şeylere dikkat etmek gerek diye düşünüyorum en azindan ilk 1 yıl tavsiye edilmiyor