pikacuu Ek gıdaya geçiyoruz anneler aşırı heyecan ve korku var içimde. 🙈Nasıl yapıcam nasıl edicem hiç bilmiyorum. Çok okudum. Yalnız anne sütüyle yapılan yoğurtla başlamak istiyorum. Aranızda yapan var mı tarifi tutan biri bana da söylese de sütüme yazık etmesem ben 🤭
tugceerva06 pikacuu şey ben ilk kez duydum anne sütü mayalanması çokta merak ettim bak şimdi bekleyim bende 😍 mayalayacak derecede sütüm yok ta merak ettim🤭
pikacuu tugceerva06 Bende işk burda duymuştum. Buzlukta sütüm var baya onları kullanmak istiyorum vakti geçmeden. 50 ya da 100 cc varsa yeter cnm.
sedaaff96- pikacuu Bende böyle başlık açmıştım canım hatta bazıları değişik tepkiler verdi ay midem bulandı normal yoğurt yiyemem artık gibi saçma sapan 😀 Doktoruma sordum ben 100 ml e bi kaşık yoğurt oluyormuş ama bi gün içinde tüketilmesi gerekiyormuş. Ve kıvamı baya sıvı oluyormuş 😀
pikacuu sedaaff96- Doğrudur valla beklerim yani öyle dediklerini. Burda herşey olabilir. Siz denediniz mi hiç yoğurt yapmayı
Deletedmom5284 canım bende ilk düşünmüştüm ama uzun araştırmalar sonucu hiç gerek olmadığını anladım, anne sütünü içirelim yoğurt yapmayalım dedim, keçi sütlü yoğurt yaptım 😂😂
pikacuu Deletedmom5284 Ama dolapta bir sürü sütüm var ve bebeğim biberon tutmuyor. Ziyan olacak hepsi 😔
Aslancikk pikacuu canım öyle taş gibi yoğurt bekleme yani çok cıvık bir kıvamı oluyor.bebegim sevmedi yemedi..bence anne sütünu direk emzirmek daha mantıklı en azından ziyan olmaz
pikacuu Aslancikk Yaa üüzldğm şimdi ☹️ önceden sağıp dolaba attığım bir sürü sütüm var. Ama şuan ısıtıp bebeğime veremiyorum. Çünkü yemiyor biberon tutmuyor. Çığlık kıyamett koparıyor
Aslancikk pikacuu bizde bir ara meme reddi yaşadık biberonda tutmamisdi ben her seferinde emzirmeye devam ettim bide şırıngayla verdim ben
pikacuu Aslancikk Çok şükür şuan emiyor benim oğlan da. Doktor ek gıdaya geçelim desi yoğurt ve sebzelerle başlayacam cnm anne sütünü de vermeye devam edicem tabi