alerjikbebekannesi Defne7 valla kaç saat uyuması gerekiyor bilmiyorum ben uyutuyorum tam daldı diyorum 10 dk sonra uyanıyor. En fazla deliksiz uyuduğu 1 saat oluyor. Kucakta yürüyoruz emziriyorum sallıyorum yok uyumuyor 🤷🏻♀️
Oykmmkrkn Defne7 bizimde gaz sancımız oluyor uyurken bile kıvranıyoruz. Birde çiş sayımız sanki ilk aya göre azaldı
Ayseksii Defne7 benmki 2 ay boyunca hep uyuyordu en fazla uyanıklık süresi 1 buçuk 2 saatti şimdi 3 aylık oldu gündüz uykusu kalmadı büyüdü sanırım😄
isilozgan Bziimkide 2bucuk aylik ama karni tok alti temiz olduğu surece 34 saat uyur geceleri daha cok uyur emmeye kalkar 1 yada 2 kere🙊