Merhaba ben sezaryen doğum yaptım.40 günden sonra kanamam bitecek derken 50-55 gün sonra tekrar başladı. Doktora gittim ultrasonda,hormonlarda her şey normal dedi. Metiler ilaç yazdı. Kullandım kanamam ilacın yarısında durdu ama bitince yine başladı. Var mı böyle bi durum yaşayan?