Asyanin_Annesii oğlumla pandemi öncesi hafta sonları gidiyorduk . Çalıştığım için hafta içi oyun grubuna dahil olamıyordu . İnanılmaz eğleniyordu ve gidince siz de görürsünüz tüm çocuklar ağlayarak çıkıyor oyun evinden 🙈😅 ilk hafta oğlum hiçbir şeye katılmadı hatta top havuzuna saklanip yattı gizlendi hep tek başına oynadi evde hep tek olduğu için arkadaş ile oynamayı bilmiyordu . 2.hafta biraz biraz dahil oldu oyunlara katıldı derken daha sonra her etkinliği sonuna kadar yapmaya başladı oyunlara dahil oldu , konuşma dil gelişimi konusunda da çok faydasını gördük 2 3 ayda . Daha sonra kısıtlamalar geldi gidemedik maalesef . Şimdi 3 yaşında kreşe yazdırmayı düşünüyorum evde çok sıkılıyor ve biz de bir yerden sonra yetersiz kalıyoruz .