Havasız kalıyordur canım tozlu bırakma odasını ondan olabilir ben oranı da düşük olabilir kalorifer den dolayı kış malum peteklerin üzerine su birakabilirsin ve burnunu tikandikca yıkamalisin serum fizyolojik ile eczaneden alabilirsin 5 TL gibi birşey enjektör ile yada aspiratör ile