ikiKudurukAnnesi “boyadım bişey olmadı “ diyenler ne bekliyordu acaba? Bir anda Allah korusun bebeğin hastalanmasını mı ? Neyse boya parfüm sürdüğünüz krem bile hatta duş jeli vs zararı vardır.ama birinden birini yapıyoruz ,hiç yapmasak deterjan vs kullanıyoruz.ben röflesiz gezmezken hamile kaldığımı öğrendiğimden beri boyamıyorum.benim içim rahat etmedi ama boyayanlarada saygı sonsuz.